luni, 11 octombrie 2010

In calitate de .. uituc

“Calitatea” asta se atribuie tuturor celor care nu sunt obsedati de organizare si calculare a evenimentelor. Desi merge si pentru ei pe motivul ca mereu apare ceva intempestiv.

Combinata cu somnul putem pati sa:
-plecam dimineata la drum cu geaca fara nimic pe sub ea;
-uitam primul telefon al diminetii;
-inghitim pasta de ras;
-lasam mancarea pe masa,desi mirosea ademenitor-nu ne-am dat seama ce e si ce legatura are cu noi;
-sarim peste cateva lucruri din lista celor necesare cand plecam(eu am poezia “telefon,bani,tigari,chei”).

Combinata cu foamea putem pati sa:
-facem omisiune de faptul ca  in cuptor e ceva mai bun decat ce am ales sa mancam;
-facem abstractie de musafirul care vine intr-o jumatate de ora la masa;
-consumam ceva ce in trecut ne-a dereglat digestia.

Combinata cu graba putem pati sa:
-lasam dezordine cand plecam si sa ne facem de rahat cand ne intoarcem insotiti;
-lasam fierul ala ce ne-a folosit cerintelor de moment in priza si sa riscam sa-I provocam sfarsitul daca am plecat un weekend intreg,poate si al casei;
-sa ne lasam jucariile in locuri la care copiii mici ce viziteaza casa in lipsa noastra sa le gaseasca(asta in cazul in care pentru mamica si taticul nu sunt o surpriza).

Si lista continua .. dinastea mai patesc eu. 

4 comentarii:

Adi spunea...

Saracuta de tine :P

Nu cred ca am patit chestii de genul... nu recent. Poate cu cativa ani in urma, dar... ma rog, in general cred ca sunt mai calculat de felul meu, iar daca am mizerie acasa, clar nu aduc pe nimeni. De fapt, s-a intamplat odata sa o pun pe o tipa sa stea in bucatarie pana strang eu putin de prin camera :D a fost putin funny.

Anonim spunea...

@Adi cu cat ai platit-o?

Alex spunea...

:))).....da lasa ca se mai intampla....mi sa intamplat recent una mie...eram racit si trebuie sa iau niste sirop de tuse(il aveam pe masa) si langa el mai aveam si o solutie pentru ciuperci exeme iritatii...:)) si va dati seama ce sa intamplat....in loc de siropu de tuse am luat o gura dein solutie...bineinteles ca am scuipato imediat, dar a trebuit sa ma spal pe dinti si pe limba 5 minute ca sa imi treaca senzatia de arsura din gura....

Adi spunea...

@Anonim, daca a fost s-o platesc, a fost cu recunostinta. Doar nu m-am apucat de curatenie generala si apoi s-o oblig sa pastreze tacerea prostiei mele :P

Trimiteți un comentariu