luni, 25 octombrie 2010

Gypsy I

Oare doar mi se pare cuvantul asta prea frumos pentru specia crescanda ca numar de indivizi jumatate negriciosi,jumatate portocalii ce impanzesc si Romania noastra cu mizeria lor?

Afirm cu toata taria ca sunt rasista. Nici negrii nu imi prea plac dar ei s-au emancipat si sunt acceptabili. In schimb tiganii,sau cel putin cei din Romania sunt sub orice critica! Merg pe principiu ca tiganii sunt tot tigani si mai au nevoie de cel putin un secol sa se schimbe in bine. Si deci,cum nu o sa traiesc atat,pot spune ca,pentru mine,nu se vor schimba niciodata.
Insa totusi .. cand vezi copilutul ala descult si murdar care se joaca langa gunoi te apuca mila si mai uiti de unele principii.

Mergand pe strada,am dat in drumul meu peste doua astfel de specimene: foarte mici de statura si ca varsta(aveau cam in jur de 4 ani),mizerabili ca infatisare dar,aparent,foarte prietenosi;o fetita si un baietel.

Fetita ma intreaba cum ma cheama. As fi ignorat-o daca nu m-ar fi lovit un flash al constiintei de moment. “Ce ma costa sa-I spun cum ma cheama?”.
Distanta intre mine si fetita era convenabila,insa baietelul s-a apropiat mai mult decat limita normala,fara ca eu sa-mi dau seama. Si brusc ma trezesc cu un picior in gamba.

Cata indrazneala! Initial m-a frapat incidentul,am ramas fara sa stiu cum sa procedez. Si pe urma.. m-am enervat, am simtit furia aia care te-ar fi impins sa te duci si sa-I dai o scatoalca de sa te tina minte. Dar m-am Calmat si am inaintat si,colac peste pupaza .. o piatra imi loveste ceafa. Si destul de puternic!

Eram aproape de locul unde trebuia sa ajung si deci nu am facut altceva decat sa injur sa ma auda toata lumea si sa fac omisiune de cativa oameni pe care in mod normal i-as fi salutat.

Si sa-ti mai para rau de ei! Da,bun,o sa vina toata lumea si o sa spuna ca e vina parintilor,a educatiei. Dar ce naiba? Asta iti inveti copilul sa faca cu strainii? Eu imi aduc aminte ca nu aveam voie sa vorbesc cu straini decat daca ma pierdeam si atunci nu aveam voie sa ii zic decat numele lui tata si numarul de telefon fix.

Inca odata mi s-a confirmat faptul ca jigodiile astea sunt fara sanse la o lume civilizata si de bun gust. 

2 comentarii:

Anonim spunea...

pe buna dreptate

Anonim spunea...

sti care e asemanarea dintre tigani si bumerang?!
nici eu nu stiu...da o sa afle francezii :)

Trimiteți un comentariu