miercuri, 20 octombrie 2010

Iaurt romanesc vs. iaurt importat

TSD Alba Iulia lanseaza campania “Cumparati produse romanesti”. Nimic aiurea sau cu care sa nu fiu de acord. O voce aseara la sedinta de tineret expunea problema in felul urmator: daca eu ca si consumator optez pentru iaurtul de la Albalact in defavoarea celui de la Muller,Albalactul isi extinde afacerea,fapt ce include impozite platite in Romania,locuri de munca pentru romani. Daca in schimb prefer iaurtul Muller,banii pleaca din tara si singurii muncitori sunt doar cei care se ocupa cu transportul,adica putini la numar,dar ..


 Am mai avut un monolog cu cateva luni in urma pe blog in care discutam treaba asta. Numai ca am ajuns sa ma contrazic in unele privinte.

In opinia mea,nu exista un iaurt cu fructe in Romania care sa-l intreaca ca si calitate pe cel de la Muller. Cu toate ca pretul de acum se va modifica in cativa ani(si aici ma refer doar raportat la cel produs in Romania-caci Muller e mai ieftin) eu zic ca isi merita toti banii. Asta e o realitate. Strainii fac iaurturi mai bune ca ale noastre si nu numai. 

Da,trebuie sa investim in Romania ca sa iesim la liman. Sunt dispusa sa cumpar orice alt produs din initiativa mea care sa fie produs in tara,dar nu iaurt! Nu iaurt cu fructe!

2 comentarii:

jorjh spunea...

danone ii mai bun si you suck ca iti politicizezi blogu

Deuzza spunea...

george,strainii or sa faca iaurt cu gust de orez cu lapte.romanii nu.

o sa ma intelegi tu candva >:D<

Trimiteți un comentariu