joi, 1 iulie 2010

scumpiri

Totul se scumpeste din nou,statul are nevoie de bani,se recurge la tot felul de metode pentru iesirea din criza asta lunga,dar oare cat or fi de eficiente nu stiu. De la rahatul de la patiserie,pana la benzina si masini toate se scumpesc,creste TVA-ul. Creste. Creste. Salariile scad. Locurile de munca se imputineaza,restructurari,bla bla. Pensiile se micsoreaza iar. Nimeni nu e in stare sa prostesteze cu adevarat. Iasa bietii nostri bunici,parinti,pensionari 2 zile pe saptamana cand afla vestea,isi rup sandalele in public,ca sa arate cat de rau o duc,dupa care ii prinde lenea,oboseala,sau pur si simplu isi dau seama de neputiinta lor si renunta. Poate daca am prelua exemplul grevelor grecesti sau franceze am reusi si noi. Dar tind sa cred ca romanul are prea putina vointa pentru mizeria lui. Ne strigam unul altuia multumirea dar nu suntem in stare sa facem cu adevarat ceva. Tradatori,nefericiti,nemultumiti,saraci,nehotarati .. dintotdeauna. Suparat capitol,dar nu-l putem omite din cartea existentei. Sa speram ca pe viitor va fi mai bine.
Lasand deoparte lucrurile majore la care ma pot gandi,cealalta preocupare a mea,in materie de scumpiri,este pretul tigarilor. Se scumpesc ! De cate alte ori nu mi-am spus ca daca se mai fac scumpiri ma voi lasa .. eh,vezi sa nu. Ce e o majorare de 1 leu cand viciul e atat de pretios?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu