joi, 15 iulie 2010

Victor Ponta in Alba Iulia

Liderul Partidului Social Democrat isi va face prima vizita in Alba Iulia in calitate de lider al organizatiei. Va fi primit cu vesnicele aplauze,urale,elogii s.a.m.d. in sala din spate a hotelului Parc(cel mai decent din Alba Iulia). Presimt ca veti fi usor dezamagit,domnule presedinte! Si se intampla din nou ca metoda lor de organizare sa esueze astfel incat nu toti membrii/simpatizantii/doritori sa participe la eveniment sa asiste.
Personal,am stat izolata intr-un beci cam toata saptamana departe de sursele de informare. Imi aduc aminte ca intr-una din zilele trecute,dupa programul de lucru,am iesit la o pizza la terasa 3EST unde mi s-a schimbat in fata ochilor de pe postul Realitatea TV pe cacatul ala de Kiss Tv,de care toata lumea s-a cam saturat,desi atentionasem ospatarul cu privire la doleantele mele in ceea ce privea plasma aia uriasa LG. Aflu in seara asta,cand deja e destul de tarziu ca sa-ti suni sefii sa ii anunti ca vrei un schimb si sa gasesti o persoana sa te inlocuiasca,ca vom fi salutati de aproape de domnul Victor Ponta. Poate avem ocazia si noi albaiulienii sa fim de data asta tratati(ca grup vorbind) cu mai putina superficialitate,caci tind sa cred ca domnul Ponta are retincente vizavi de noi(ar fi si de inteles,dar nu pot fi decat subiectiva si sa ma oftic) si eu nu voi putea asista.
Daca se intampla vreun miracol,o noua postare maine!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu