miercuri, 14 iulie 2010

stop importului!

Mancand inca lubenita am vazut ca pe sticla de ulei era etichetat intr-un fel frumos steagul Romaniei si scria cu majuscule "PRODUS ROMANESC". DA,bravo,tata! Produs romanesc,ulei facut in ROMANIA! Haideti,romani sa cumparam produse romanesti! In asa fel incat,eu,om de rand,daca voi avea bani vreodata sa decid la randul meu ca e timpul sa facem si .. absorbante romanesti,daca tot sunt si eu femeie. Si asa,daca romanul are mintea deschisa la astfel de idei si incurajeaza dezvoltarea industriei usoare romanesti,va si cumpara. Se va investi in asa fel incat acestea sa ajunga la calitatea celor straine si nu zic sa fie mai lesne,caci e suficient oricum. Produsul va fi relativ acelasi insa cumparandu-l,ma vei face pe mine sa ma imbogatesc,la randul meu,care sustin lucrul asta,sa cheltui bani in Romania si sa devin angajatorul a catorva someri in momentul de fata si prin asta,continuand cu alte cazuri la fel,hartia igienica "Banatul",prezervativele "Senzatii de Moldova" s.a.m.d,sa contribui tu ca cetatean la dezvoltarea patriei tale,implicit,prin efort si timp si a dezvoltarii personale. De ce nu am fi capabili,daca nu la chestii majore,macar in privinta celor minore,sa facem produse la fel de bune din punct de vedere calitativ ca ale strainilor?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu