marți, 15 iunie 2010

Program de odihna pentru vacanta

Viata e scurta iar timpul cand esti conectat la tehnologie trece foarte repede. De curand mi s-a imprimat in minte o idee,poate absurda pentru unii,si anume,ca generatia curenta moare mai repede decat cele ce i-au precedat sa zic,cu 50 de ani in urma. Traim in medie 60-70 de ani,suntem speriati,ne mai prinde cate o boala..ne ducem. Batranii nostrii erau mai sanatosi,mai putin stresati,deci traiau mai mult. Uneori asta este scuza cu care imi justific elanul adolescentin cand sunt acuzata de partasa a generatiei viteza.
Cum timpul,personal,nu imi ajunge nici mie care nu am preocupari foarte importante oricum,am luat decizia de a incerca un nou program in ceea ce priveste odihna,care pare sa functioneze. O noapte dorm,una nu. Organismul incepe sa se adapteze si lucru acesta,cred eu,va ajunge sa fie benefic in situatiile in care oricum ma voi confrunta cu nevoia de a nu dormi. Maine merg in proba pentru un job nou.
Este ora 5 dimineata,incep sa se iveasca zorii,se vede luceafarul,este racoros si singurul zgomot concret in oras e acela produs de masina de la Salprest care spala pavajele.

1 comentarii:

jorjh spunea...

fa un calcul moron, durata de viata ii mai mare daca dormi, dar timpul efectiv pe care il traiesti treaz nu. daca dormi in medie mai putin de 6 ore la 24 de ore iti scazi undeva la 10-20 ani din viata, dar stai treaza cu 10 ani mai mult decat aia care dorm cel putin 8 ore pe noapte

Trimiteți un comentariu