duminică, 9 mai 2010

Reguli

Nu stiu cat de des,dar probabil ca destul,multi dintre noi renuntam la lucruri care ne plac,de la cele mai minore pana la cele mai colosale doar pentru ca "nu e bine","nu da bine","nu asa se face". Si ma intreb daca nu cumva toata lumea,involuntar incepe sa se supuna ideii de "gloata sociala","traditie"(a nu se interpreta gresit,fac reperire la lucruri marunte).
Multe "dece"-uri,multa abureala,multa poveste si intr-adevar un chef de scris am.
De ce se bea cafeaua dimineata? De ce nu o pot bea la miezul noptii daca asa poftesc? Si de aici si .. de ce dormim noaptea? Avem suficiente surse de lumina incat sa o putem transforma daca ne chiar propunem. De ce ceaiul cald se bea numai iarna? Eu am probleme cu gatul incat si vara beau lichidele calde si imi mai vad cate o mutra de la chelneri. De ce nu se fac mai multe petreceri in timpul saptamanii? Toate festivitatile au loc in weekend. De unde stiu organizatorii ca poate eu,ca individ singular nu o sa am dispozitia necesara atunci? De ce pana si cerealele se mananca dimineata? Daca eu am chef sa le incurc cu pranzul? Care e problema? De ce sa-ti scoti potaia la 7 dimineata afara cand o poti scoate frumusel noaptea,cand mai si ploua, sa ii si faci un dus cu ocazia asta? De ce barurile se inchid noaptea? De ce nu s-ar inchide cand nea` Ghita,om maruntel la varsta a treia care trece pe acolo oricum n-o sa-i acorde importanta? De ce nu poti servi cartofii prajiti cu mustar,dar in schimb pentru mici,carnati,crenvusti,virslii e esential? De ce sa pui ketchup pe pizza si pe omleta nu? De ce nu merge pateul cu cacao?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu