duminică, 7 februarie 2010

Vreau un prieten gay

Nu-mi aduc aminte cine zicea asta dar mi se pare adevarat:prietenia intre persoane de sex opus e mai solida.Las loc de un banc si apoi continui.Nu mai am rabdare pana sa-l vad in chenarul asta.
Prietenia dintre femei: O femeie nu vine acasa intr-o noapte, spunandu-i sotului ca a dormit la o prietena. Barbatul suna cele 20 de prietene ale sotiei sale, dar toate spun ca nu stiu nimic despre asta.

Prietenia dintre barbati: Un barbat lipseste de acasa intr-o noapte, spunandu-i sotiei ca a dormit la un prieten. Femeia suna cei 10 prieteni ai barbatului - 8 dintre ei confirma faptul ca a ramas peste noapte la ei, iar 2 pretind ca sotul este inca acolo.

Si da,inca sustin cu fermitate ca prieteniile intre sex opus sunt cele mai "adevarate".Poate nu si de cea mai lunga durata pentru ca deseori sentimentele se confunda si devin .. cam .. altceva. Pe lista lucrurilor must do in life am introdus astazi:"Vreau sa am un amic gay". Poate sunt prea coplesita de imaginea celor din filmele americane,dar imi place ideea. Un fandosit,relativ normal,care sa si-o traga cu barbati. Nu ii condamn pe homosexuali. Nici nu ii incurajez. Vreau si eu unul doar :)

2 comentarii:

Adi spunea...

Asta se intampla in majoritatea cazurilor, dar este o regula care spune ca in fiecare caz, exista si exceptii.

Decat sa iau decizii drastice, mai bine caut exceptiile :P

Anonim spunea...

www.histats.com

fa-ti cont si instaleaza-ti un counter de vizitatori :) succes mai departe cu blog-ul

Trimiteți un comentariu