luni, 31 mai 2010

joburi de vara

Ma invart tot in jurul cozii in perioada asta. Oscilez intre a-mi da silinta de a repara ceva la scoala daca se mai poate,in ultimul ceas sau a cauta sa gasesc ceva productiv de facut de pe urma caruia sa iasa si bani. De doua veri incoace am considerat ca nu se intampla nimic daca sacrific o jumatate din vara,sau cel mult doua treimi in scopul asta. Si pana la urma se chiar merita,atat in ceea ce priveste experienta capatata cat si satisfactia de a face bani pe cont propriu,minor pe banii parintilor fiind.
Acum dilema,problema ar consta in domeniul pe care sa-l aleg. Oriunde mergi se cere experienta,indiferent ca vorbim de o aiureala precum meseria de chelner,ajutor de bucatar,barman si alte meserii din categoria pe care eu le consider mediocre,banale. Cu asta m-am ocupat si pana acum dar am impresia ca poate,cu putina rabdare si ceva mai multa perseverenta pot gasi ceva mai satisfacator. Numesc in momentul de fata satisfacator ceva precum,eu stiu, bibliotecarul de rezerva,supraveghetor intr-o librarie .. pacat ca numai carti imi vin acum in minte. Cu siguranta daca as mai insista sa-mi bat capul putin as gasi si altceva la fel de satisfacator. Numai ca aici intervine si criza si faptul ca angajatorii nu mai angajeaza fara conditii, fara nenorocita aia de "experienta",iti iau CV`ul si isi trec privirea de doua-trei ori maxim peste tine si iti dau verdictul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu