joi, 13 mai 2010

insomnie

Dupa ce am incercat neobosit sa adorm la prietena mea cea mai buna timp de doua ore,m-am saturat,mi-am adunat jucariile si am venit acasa. Nu stiu care sa fi fost cauza insomniei,nu gasesc ceva concret.
Nu imi e somn,nu imi e foame,nici sete nu imi e. Sunt plictisita si nu gasesc ceva de povestit. Poate doar faptul ca ma preocupa protestele zilei trecute si imi tot pun intrebarea daca ar fi posibil ca lucrurile sa ia amploare si sa se ajunga la haos. In conditii precum astea,pensionari,studenti,angajati ai oficiului de cadastru,cadre didactice (toti cu aceleasi doleante;totul rezumandu-se la cuvantul "mizerie) si guvernul nostru care pare ferm in ceea ce a decis,mi se pare foarte dificila ajungerea la un numitor comun. Romania este in situatia asta cumplita de cel putin un an,insa cine a ascuns-o si inca o ascunde a avut motive bineintemeiate.

1 comentarii:

marian spunea...

lol

Trimiteți un comentariu