marți, 24 august 2010

Postare de la mare!

Uf .. ce vanticel rece bate pe la mare in ultimele zile. Oricum surprinzator daca e sa ne gandim ca in primele zile pe litoral transpiram la tot pasul,transpiram in camera,transpiram pe strada,transpiram pe plaja,transpiram in mare! Dupa ce am contactat,un procent de 80 din noi un virus "ciudat" si am cazut,pe rand,rapusi de boala la pat,in plina vreme torida,acum,stam pe terase cu gecile pe noi. Ne-am cam epuizat din energie si chef de a participa la serate prin diverse locuri precum discoteci,terase s.a.m.d.,asa ca acum,care cum apuca un coltisor,isi vede de plictisul sau personal. Mai avem trei zile,dor de casa cu totii si atatea planuri ramase undeva departe,mentionate numai sub forma "am fi putut sa ..". Sunt atatea lucruri pe care le poti face in Costinesti dar desigur,sunt si mai multe pe care nu le poti face si/sau sunt mai putin accesibile. Sau doar si lenea e o cucoana extraordinara! Asa ca,stau in pat,cu laptopul altcuiva in brate,tusind intermitent si adulmecand sunetele din jur:muzica de toate felurile,combinata,din cluburi precum Gossip,Ring sau Tineretului,la care se adauga ceva manele de la o terasa apropiata , dinafara camerei se aud vocile prietenilor mei care exact in momentul asta joaca canasta.

Toate cele bune de pe litoral. Eu ma intorc curand acasa,dupa o vacanta extrem de binevenita,mai ingaduitoare,mai blazata la nimicuri,mai calma,mai relaxata din multe aspecte,cu chef de a incepe rutina de oras.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu