duminică, 15 august 2010

Bagaje pentru vacanta

Am cautat sa fac un sondaj printre cativa prieteni care au fost deja in concedii,respectiv excursii pe la mare cu intentia de a descoperi o metoda de a-mi face bagajele in asa fel incat sa uit cat mai putine lucruri,caci niciodata nu mi s-a intamplat,oricat de meticulos m-as fi ocupat de bagaj,sa nu uit nimic. Am auzit o parere de felul : "te uiti prin toata casa ce ai si te gandesti de ce ai avea nevoie acolo",ei bine,daca ar fi dupa mine,de la dulap pana la biblioteca si bucatarie as lua cam tot,luand in calcul posibilitatea de a-mi fi toate necesare,dar cu siguranta,ca aceasta metoda sa functioneze trebuie sa fi un om ori foarte calculat ori foarte superficial,altfel risti sa ramai blocat pe undeva,fara maini sau fara bagaje. Am luat in calcul si parerea unei colege care spunea sa sortez pe categorii ceea ce as avea nevoie,insa cand am luat foaia si pixul in mana si m-am gandit la diverse obiecte am realizat ca prea multe dintre ele erau incluse in categoria "Altele",ori adnotate pe margine,ori se legau de altele si probabil ca as fi uitat. Intr-un final,am gasit cea mai propice metoda,si anume "pune-ti problema in felul urmator:e dimineata,ma duc la baie.de ce am nevoie? ma duc la plaja. de ce am nevoie? vin acasa,de ce am nevoie? s.a.m.d". Acum mai trebuie doar sa pun la punct ultimele detalii si sa le asez pe toate,sa reiau lista de posibile activitati si sa sper ca oboseala acumulata deja nu o sa-si spuna cuvantul pana ce toate bagajele nu vor fi aranjate "cap-la-cap". Sa vedem ce ne rezerva litoralul marii Negre anul asta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu